Shopporo palvelee yhteistyössä Relax Centerin kanssa. Kauneushoitolan sivustolle pääset tästä.

Palautusehdot

PALAUTTAMINEN

Tuotteen vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@shopporo.fi, jotta saamme teille korvaavan tuotteen mahdollisimman pian. Ensimmäinen vaihto on ilmainen, toisesta ja sitä seuraavista vaihdoista veloitamme toteutuvan toimituskulun.

Tuotteen palauttaminen

Asiakkaalla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeusaikaan ei lasketa kuljetukseen kuluvaa aikaa.

Palauttamisesta veloitamme käsittelymaksun 3,95€, Laskulla tai osamaksulla tehdyistä tilauksista palautuksen kuljetus- ja käsittelymaksu on 4,95€. 

Jos olet palauttanut tuotteita laskutilaukselta, suosittelemme siirtämään laskun eräpäivää, että palautuksesi ehtii saapua meille ennen eräpäivää ja vältyt muistutusmaksuilta. 

Huomioithan myös, että ilmaisten toimitusten raja on 99€. Jos tilauksen arvo jää palautuksen jälkeen alle 99€ niin toimitusmaksu 3,95€ jää maksettavaksi. 

Palautuksen käsittely ja rahojen palautus tai laskun hyvitys kestää 14 päivää siitä hetkestä, kun palautus on saapunut liikkeeseemme. 

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Voit sovittaa tuotetta kotonasi, mutta palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan ja tuotelappujen on oltava tuotteessa paikoillaan, tuotelappujen irti repiminen on ostopäätös. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa ei korvata. Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, ilmoitathan siitä viipymättä meille ja sovi vaihdosta tai palautuksesta.

Alusvaatteiden ja kosmetiikkatuotteiden osalta pakkauksen pitää olla avaamaton. Kenkiä palauttaessa mukana pitää olla ehjä alkuperäispakkaus.

Palauttaessa on käytettävä lähetyksen mukana tulevaa palautuslomaketta. Emme hyvitä asiakkaalle muista toimitustavoista koituneita palautuskuluja.

Huom! Muista säilyttää kuitti asiakaspalautuksesta, jonka saat postivirkailijalta tai Matkahuollon toimipisteestä, niin kauan että olet saanut meiltä sähköpostivahvistuksen jossa ilmoitetaan, että palautus on käsitelty.

Jos olet estynyt noutamaan tilaustasi, voit kirjoittaa valtakirjan luotettavalle henkilölle, joka voi noutaa lähetyksen. Noutoaikaa Postin lähetyksiin voi pidentää Postin sivuilla osoitteessa www.posti.fi/palvelumuutos. Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Noutamatta jätetyistä lähetyksistä peritään toimitus- ja palautusmaksu 14,95€, ellei ole muuta sovittu asiakaspalvelun kanssa.

Mikäli palautettava tuote todetaan myyntikelvottomaksi ja tuote palautetaan asiakkaalle, tulee postikulut asiakkaan maksettavaksi. 

Palautusosoite 

Shopporo, Hiihtäjänkuja 10, 99130 LEVI